איזי לוסט משווקת בלעדית של הדיאטה המוצלחת והיעילה בנוסחה הטבעית ומסייעת להורדה במשקל של עד 2% מהמשקל הכולל בשבוע.

טיפים על ירידה מהירה במשקל

לפני הקפיצה אל תוך הדיאטה, יש לקבוע המשקל האידיאלי שלך. זה יהיה המדריך שלך על מסע ההורדה במשקל. אובדן "מהיר" במשקל אינו מעיד שאתה מוריד 50 קילו בן לילה, יכול לקחת חודשים לשפוך כמה קילוגרמים ועבור אנשים הסובלים מהשמנת יתר, זה יכול לקחת שנים לאבד את הסכום הרצוי של המשקל. כמה מהר אתה מוריד במשקל יהיה תלוי עד כמה ממוקד אתה בדיאטה שלך.

הנה כמה צעדים פשוטים שיעזרו לך לרדת במשקל:

1. לפני הדיאטה, עליך לדעת כמה קלוריות בדרך כלל אתה צריך ביום. אם אתה פעיל, הכפל את המשקל (בקילוגרמים) ב 15. אם אתה פעיל למדי, להכפיל את המשקל של 17, אם אתה פעיל, הכפל את המשקל על ידי 20. זה ייתן לך את צריכת הקלוריות הממוצעת שאתם צריכים ליום.

2.זכור לאכול את הפירות והירקות שלך! אתה צריך לפחות חמש מנות שלהם ליום – בדרך עשייה זו, זה יכניס אותך על המסלול הנכון לגוף הבריא, כי לפירות ולירקות יש סיבים מועילים, ויטמינים ונוגדי חמצון. הם גם ממלאים את הבטן כל כך מהר שאתה לא אכול יותר מדי ולא לוקח קלוריות רבות.

3.תפקחו על כמות המזון שאתם אוכלים. להימנע ממזונות עתירי קלוריות ולאכול מנות קטנות. עצה מועילה היא ללעוס את המזון לאט, כי זה מתעכל קל יותר בגוף ויהיה גם פחות סיכוי לאכול יותר מדי.

4. לא לדלג על ארוחות. כאשר אתה רוצה להוריד משקל זה יכול להיות מפתה להרעיב את עצמך – אבל אכילת כמויות קטנות של מזון בתדירות גבוהה יכול לעזור לך לשמור על צריכה קלוריות בצורה בריאה, ומאוזנת במהלך היום. כמו כן, רמת הסוכר בדם יושפעו לרעה אם לא אוכלים לעתים קרובות. ניתן גם לחלק את הקצאת התקן של שלוש ארוחות לחמש או שש ארוחות קטנות יותר.

5. פירות וירקות יבשים הם אידיאליים – למזונות ארוזים ומעובדים יש נתרן גבוהה ותכולת השומן. יש סיכוי גבוה יותר לרדת במשקל, אם אתם אוכלים מזון טרי באופן טבעי.

6. לא להגביל את צריכת המזון שלך יותר מדי. אתם מוזמנים להתפנק, לאכול את המעדן האהוב עליך. זה בסדר לאכול את פרוסת עוגת יום ההולדת במסיבה מדי פעם. רק לוודא לאכול במתינות ולהשתמש באותם קינוחים מיוחדים כמו אל תגמולים, במקום אויבים, לחווית הורדת המשקל שלך.

7. אל תאמין תמיד לכל מה שאתה קורא על תווית המזון. "ללא שומן" לא בהכרח אומר קלוריות נמוכות. החכמה מותאמת כנ"ל גם לגבי מזונות המתפארים ב "סוכר נמוך" או "פחמימות נמוכים." מבט על תוויות התזונה- שם תמצאו את כמות הקלוריות.

8.נסה להגביל את מספר המיצים והמשקאות המתוקים אשר אתה שותה. במקום זאת, שתה 8 כוסות מים ביום – זה שוטף את הרעלים והפסולת של הגוף.

9. זה אפשרי, לנהל יומן מזון. זה יעזור לך לעקוב אחר צריכת הקלוריות שלך ותהיה תזכורת יומית של סוגי מזון שאתה צריך.

10. אל תשכח להתעמל! שלושים עד שישים דקות של פעילות גופנית ביום תבטיח לך בריאות ויעזור לך לרדת במשקל (ובנוסך, לבסס את השרירים האלה). התרגילים לנושאי המשקל הם דרכים מעולים במיוחד כדי לשרוף את הקלוריות המציקות..

כתיבת תגובה