איזי לוסט משווקת בלעדית של הדיאטה המוצלחת והיעילה בנוסחה הטבעית ומסייעת להורדה במשקל של עד 2% מהמשקל הכולל בשבוע.

אם אתה מסתובב (אני משתמש במונח הזה באופן רופף) עם קילוגרמים מיותרים כמו רובנו, אתם יודעים את כל הסיבות למה אנחנו צריכים להוריד את המשקל. זה יפחית את הלחץ על הלב שלנו, ויפחית את הסיכוי למחלות לב, סרטן, אפשרות לסוכרת, יגרום להרגיש טוב יותר ולהיראות אטרקטיבי יותר, וכו '

הנה 101 סיבות למה, אבל זה יכול להיות כאב אמיתי עד שמורידים את המשקל הזה סוף סוף. אתה דוחף ממש קשה, עושה התקדמויות קטנות, באופן עקבי, ובום אתה כבד יותר מאשר כשהתחלת.

זה מטריף. מספיק עם הטרחה הזו, הרכבתי 5 שלבים פשוטים כדי לרדת במשקל באמת ולשמור אותו. צעדים אלה ניתן ליישם על כל דבר, אבל אנחנו מתמקדים כאן על הרזיה במשקלן.

1. תדע מה אתה רוצה.
2. תדע איפה אתה.
3. עקוב אחר התוצאות שלך.
4. עשה תיקוני מסלול.|
5. תדע להיות אחראי.

עכשיו כל המשקל העודף שלכם ללא יומס ללא מאמץ. כן בטח! רשימה פשוטה של 5 פריטים לא הולכת לעשות את זה, אז תן לי להסביר את המורכבות של 5 הפריטים והיכן ההתנתקות הזו בדרך כלל מתרחשת כאשר  הירידה במשקל בתהליך יישום.

1. תדע מה אתה רוצה.

מקור אחד הוא פשוט כמת. לרוב האנשים שרוצים לרדת במשקל יש מושג לגבי כמה קילוגרמים הם היו רוצים להוריד או כיצד היו רוצים לראות את גופם.

אני חושב שאנחנו יכולים לומר בבטחה, כאשר הגוף שלך מתחיל להיראות באופן שבו אתה רוצה שהוא יראה, אתה תדע, גם אם לא יהיה לך את זה ממופה לגמרי ומפורט.

2. תדע איפה אתה.

זהו מסע גדול כלפי מעלה. זה כמעט תמיד בהתעלמות והוא סיבה מספר אחת למעלה ומטה של אפקט היו-יו בעת הניסיון שלנו עם הירידה במשקל. אנחנו לא מרוצים עם איך שהגוף שלנו מרגיש ואיך הוא נראה, וזה כואב כדי להתקרב ולקבל תמונה מדויקת של איפה אנחנו נמצאים. למרבה הצער, אנחנו צריכים לדעת איפה אנחנו, כדי להיות מסוגלים לשפוט במדויק את התוצאות שאנחנו מקבלים

אתה בטיול בסן דייגו, קליפורניה. אתה תרצה להתחיל את הטיול מפיניקס, אריזונה, אבל אתה באמת לא יודע איפה אתה. אין בעיה.

אתה תקבל מפה של אריזונה / קליפורניה ותמצא את הטיול הזה של 6 שעות נסיעה מערבה על הכביש המהיר 8 אשר יוביל אותך ללסן דייגו.

6 שעות מאוחר יותר, אין לך מושג איפה אתה תמצא, ובהחלט לא חם בסן דייגו. אתה מרגיש מובס ואתה רוצה לוותר! האם אתה מאשים את המכונית? את המפות הטיפשיות? את סן דייגו? את עצמך?

עכשיו מה אם הייתי אומר לך, שהיית למעשה בעיר ניו יורק, ולא בפיניקס, אריזונה. נסיעה של 6 שעות ברכב מערבה מהעיר ניו יורק אף פעם לא תוביל אותך לסן דייגו.

אם תיקח באמת את הזמן כדי לברר במדויק איפה היית, היית יכול לבחור את האמצעים המתאימים כדי להגיע לסן דייגו ולצפות מראש לגבי כמה זמן זה ייקח.

זה אותו דבר עם הירידה במשקל והמצב הגופני האישי שלנו. בתודעה שלנו, אנחנו חושבים שאנחנו מתחילים במצב פיזי שונה ממה שאנחנו באמת. כאשר התוצאות לא עוקבות אחר האשליה בראש שלך, אנחנחו  את האשליה בראש שלך, אנחנו נהיים מודאגים.

3. עקוב אחר התוצאות שלך.

מבחינה רעיונית זה פשוט קל. אם אין לנו שום מושג לגבי מה שאנחנו עושים, איך אנחנו יודעים מה עובד? זה יכול להיות פשוט לעשייה, אבל הוא גם לא פשוט לעשייה. בסופו של דבר, רוב האנשים לא עוקבים אחר התוצאות שלהם.

4. עשה תיקוני מסלול.

אנחנו אוהבים לעשות את זה. יש לנו את זה עם הידיים למטה. זה כמו שלב ראשון בלדעת מה אתה רוצה. אנחנו מנסים דיאטה חדשה של מזון, סופר מכונת ישיבה, שיעורי אירובי של כוח אנרגיה של היפ הופ ויוגה אשר שורפים שמנים.

אנחנו יכולים להיות נהדרים לגבי מעבר זה, אבל בלי לדעת מהיכן אנחנו מתחילים וללא ההיסטוריה של מעקב תוצאות, אין לנו מושג מה אנחנו צריכים לשנות או אפילו לאיזה כיוון אנחנו צריכים ללכת.

5. תדע להיות אחראי.

לא, אין אחריות! זוהי מילה רעה. אני לא רוצה שמישהו ידע מה אני עושה, או יותר חשוב מה אני לא עושה.

אם כך, מדוע אנו מתנגדים לאחריות, הנשק הסודי שלך לירידה במשקל? כי זה עובד! אם אתה יודע שמישהו הולך לצפות, אתה תמשיך או לפחות תרגיש מאוד לא בנוח לא להמשיך.

כאשר משתמשים באחריות בתבונה, הוא הממריץ טורבו האולטימטיבי לירידה שלך במשקל. מאחר ואתה הולך להיות אחראי בכל מקרה, אתה יכול גם לקבל משהו מזהו.

שימוש מראש באחריות שלך אתה יכול להשיג את הגוף של חלומותייך. אם תניח לגופך לחבק אותך באחריות, זה ישליך על שומן במקומות שאתה לא רוצה שהוא יהיה.

המכשול הגדול ביותר לירידה במשקל היא אי נקיטה של כל פעולה. זה לא משנה כמה טובה היא התכנית , זה לא שווה כלום אם אתה לא עוקב אחר זה. אז מה אני עושה עכשיו?

בראש ובראשונה לקבל את האחריות.

הצג את המאמר הזה למישהו שאתה רוכש כלפיו כבוד ואכפתיות ותאמר להם אני רוצה להיות אחראי סוף סוף ולהסיר את הקילוגרמים העודפים שלי. כאשר הם יסכימו לתמוך בך, התחל לעבוד דרך שלבים 1 – 5.

כתיבת תגובה